Tavoitteet

Toimintamme tähtää liikunnalliseen elämäntapaan kasvattamiseen ja sen ylläpitämiseen läpi elämän.

Tavoitteenamme on, että Iskun harjoitukset tarjoavat iloa ja onnistumisia kaiken tasoisille liikkujille.

Toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseksi:

• Harjoituksissa innostuminen ja onnistuminen varmistetaan monipuolisilla ja jokaisen osallistujan taitotasoa palvelevilla harjoitteilla.
  • Harjoitusryhmillä on selkeät pelisäännöt
  • Vuorovaikutus lasten ja nuorten vanhempien kanssa avointa ja yleisurheilutoimintaa kehittävää

Urheilulliset tavoitteet

Iskussa liikunta koetaan iloisena ja hyödyllisenä asiana kaikille sen harrastajille.

Harjoituksistamme urheilija saa monipuolisen liikunnallisen pohjan, mikä kantaa häntä läpi elämän.

Toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseksi:

• Harjoituksissa on paljon liikettä ja vähän odottelua.
  • Harjoituksissa huomioidaan monipuolisesti fyysisen kunnon ja motoristen taitojen kehittäminen
  • Harjoitusryhmässä on mukavaa ja ryhmä kannustaa liikunnalliseen elämäntapaan.

Viihtymiseen ja ilmapiiriin liittyvät tavoitteet

Yleisurheilujaoston tavoitteena on olla paikka, mihin jokainen voi hyvällä omalla tunnolla tulla harrastamaan ja osallistumaan seuran toimintaan.

Toimenpiteet tavoitteiden saavuttamiseksi

• Selkeät roolit ja tehtävänjako iskun toimijoiden kesken
  • Yhteiset kisareissut ja tapahtumat

Taloudelliset tavoitteet

Pystytään ylläpitämään toimintaa ja mahdollistamaan yleisurheilun harrastaminen kaikille heinolalaisille lapsille ja nuorille kohtuullista korvausta vastaan.

• Kausimaksu kattaa yleisurheilukoulutoiminnan kulut
  • Tapahtumatuotoilla kehitetään toimintaa
  • Haetaan aktiivisesti tukijoita hyvälle seuratoiminnalle